Maaeluministeerium
PRESSITEADE
04.06.2019

Avatud toidutööstuste nädal on järjest populaarsem

27. maist 1. juunini toimunud avatud toidutööstuste nädala raames külastas tööstuseid 985 inimest, mis on pea 100 inimest rohkem kui möödunud aastal.

„Meil on hea meel on näha, et huvi Eesti toidutööstuste vastu on aasta-aastalt kasvanud. Külastajate tagasiside on olnud väga hea ning loodame, et järgmisel aastal saame kaasata veel enam toidutööstusi. See on toidutootjatele suurepärane võimalus tarbijatega kohtumiseks, lisaks saavad tarbijad uudistada, kuidas neile poelettidelt tuntud tooted sünnivad ning kes neid igapäevaselt valmistavad,“ sõnas Maaeluministeeriumi ekspordi- ja turuarenduse büroo juhataja Kadi Raudsepp.

„Avatud toidutööstuste nädal ja teised sarnased algatused, mille raames toidutööstused lubavad tarbijatel lähedalt näha, kuidas nende lemmiktooted valmivad, annavad tänuväärse võimaluse näidata, miks just kodumaine toit on väärtuslik. See on võimalus rääkida meie oma brändide lugusid ning muuta südamelähedaseks see, mis kasvab Eesti põldudel ja valmib Eesti tööstustes,“ ütles Toiduliidu juht Sirje Potisepp, kelle hinnangul tuleks sarnaste algatustega jätkata ka tulevikus. „Arvestades, kui kiiresti täitusid kohad suuremates tööstustes, julgen küll öelda, et Eesti toit läheb inimestele korda!“

Kokku võtsid külalisi vastu 28 toidutööstust Eesti nii suurematest kui ka väiksematest kohtadest: Tartu Mill, Santa Maria, Lõuna Pagarid, Jaanihanso, Leibur, Rakvere Lihatööstus, Hiiumaa Köök ja Pagar,  Luke Farmimeierei,  Liviko, Saku Õlletehas, Esko Talu,  Balbiino,  Tamme Aiandustalu, Eesti Leivatööstus, Olivia (Scanola), Saaremaa Piimatööstus, Põltsamaa Felix, Chocolala, Moe Peenviinavabrik, A Le Coq, Pajumäe Talu, Tallegg, Kalev, Mamma (Saarioinen),  Salvest, Uvic, Tere, Saue Production.

Avatud toidutööstuste nädalat veavad Maaeluministeerium, Eesti Toiduainetööstuse Liit ja Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoda.

Recommended Posts